24de oktober 2011

Ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat på någon dag, men jag har inte haft ork. Inte haft ork till någonting. Praktiken tar
faktiskt alla mina krafter.. Speciellt att gå upp så tidigt, inte min grej riktigt. Va iallafall ledig idag (och imorgon) så fick sova
upp till 12 och sedan har jag bara legat på soffan under mitt mysiga täcke. Men.. Hela dagen funka det inte, vid halv sju fick
jag ryck och åkte och träna 2 timmar med mamma, core & fuego. Halv ligger nu i soffan tillsammans med mamma, med en
stor mugg te och vår superduper mega påse godis.. Den tar förtusan aldrig slut!! Helt galet. Någon som vill ha ett kilo eller två? :)


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0