Cheers, drink to that

Har det super stressigt just nu och får snabba mig lite med ett snabbt inlägg.. Ska iväg och äta nu och sedan vänta på mamma
som ska komma från jobbet, hon är då några timmar försenad så kommer få det ännu mer stressigt ikväll. Ikväll kommer ju
Rihanna till Malmö Arena, och det ska bli så jäääävla kul!! En av världens snyggaste och coolaste människor. Köpte biljetter till
detta i december förra året, minns ni? Gav även en biljett till mamma i julklapp :D Men, kameran är med så det kommer bilder och
videos!! Så nu ska jag fortsätta maxa denna kvällen med Rihanna på högsta volym här hemma. (kan knappt stå still när jag
sminkar mig haha) Hoppas ni får en lika grym kväll som mig ;) Vilket är en rätt liten chans, om ni nu inte ska dit! pussaaaar / e
inte min biljett dock, jag sitter på rad 1, plats 10 !!!!!!!!

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0