hemma & trött, men rikare

Dagen har varit lång så är så sinnessjukt trött nu. Ska skriva detta inlägg sedan ska jag faktiskt starta en film, men
jag somnar nog direkt, men det är en annan sak.. ;) Allting har går bra idag iallafall, och nu laddar vi inför en ny visning
på måndag! :) Nyss legat och kollar på Modelljakten som jag helt glömt bort. Tycker det är lite tråkigt att alla modeller/
människor som går vidare har långt brunt hår.. BORRRIIING ! Hahah nej men, dom säger att dom söker efter något
annorlunda, men det märks ju inte. Hade jag inte haft min argentur hade jag helt klart sökt! Verkar ändå rätt kul.
Men nu, godnatt / e !

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0