sovdags

Nyss komit hem från matilda, och även fått min lillasyster att somna i sin egen säng. *stolt* Även om där kom en del tårar,
så fixa systererika det ! haha ;) Fick gå och städa i hela lägenheten med lugn musik på, då kunde hon slappna av. Haha
synd om tjejen. För hon är galet rädd för spöken och tjuvar.. Men nu sover hon, och jag ska hoppa i säng nu! Praktik imorgon,
7.30-14.00 & 17.00-20.30 FYFAN ASSÅ. Men därimellan, sticker jag till badet och bastar/bubblar lite. Även min lillasyster kommer
dit, så ska bli fruktansvärt skönt faktiskt. Uppdateringen kommer då bli superduper dålig under dagen eftersom mobiler inte
får användas osv. Men lite kommer där, och hoppas ni överlever det ;) Godnatt på er / e och kornelia, min app funkar, så
kan tyvärr inte svara på din fråga :-(

sliten tjej

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0