25e oktober 2011

Vakna upp av hemsk sak som hände i en dröm som jag va så inne i. Men den fick mig att må rätt dåligt hela morgonen, rätt
sjukt ändå.. Men sån tur va så var det bara en dröm. Och tack gode gud för de!! :( Men jag gick upp, packa ner dator och lite
skolarbete och sedan åkte jag till höör, till mammas kille. Så sitter här just nu och käkar glass och laddar ner filmer inför
den långa bilturen på torsdag.. ;) Tror ni kan lista ut vart jag ska ifall ni läst vad jag skrivit för någon dag sedan, hehe..


Kommentarer
Postat av: Liza

Tack;) men jag tror att du ser mycket bättre ut i kort hår än vad jag gör,sötnos. Häftig bild,är nån slags reklamgrej?

2011-10-26 @ 10:47:48
URL: http://lizastroganova.se

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0