Vilken dag......

Förstår inte hur jag klarat mig genom denna dagen med endast 3 timmars sömn inatt.. Låg och vände och
vred mig tills klockan var över tre. Fick då lagom panik. Sen ringde marcus och väckte mig kl 6. Men jag
greja det. Fick sitta på stationen i 1,5 timme i morse för tågen blev bara mer och mer försenade hela tiden.
drygt.. Sen när jag hade mina 3 timmar mitt på dagen åkte jag somsagt till badet med lillasyster, bubbla,
basta, sola osv. Sen var det bara tillbaka igen. Men det har varit hur lugnt som hela kvällen. Suttit och lagt
pussel, gjort mackor, lagt folk och sen bara kollat på tv. Och det bästa med allt, jag är ledig imorgon !! :D
Nu blir det tv, godis och sedan sängen / e


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0