21e september 2011

Ursäkta för den dåliga uppdateringen idag, men har varit helt slut i huvudet hela dagen så har inte orkat tänka
så mycket. Mamma kom hem vid tolv igår natt och så satt vi uppe ett bra tag efter det och prata, och även
kolla flygbiljetter.. ;) Vart tror ni jag ska ? Så imorse vart jag ganska så död och det har hållt i sig hela dagen.
Klämde mitt lillfinger direkt jag kom till skolan så det blev helt rött & blått. Sinnessjukt så ont det gör fortfarande..
Sen fick jag reda på mina Praktik tider inför min första vecka. Fyfaaaan säger jag bara, 65 timmar första veckan.
Kommer ta livet av mig.. Men nu är jag hemma iallafall. Sofie vart här drygt två timmar nyss men gick precis, så
nu ska jag bara äta lite sedan ska jag börja med pluggandet.. Inget jag ser framemot, fyfan. Lära mig lite över
100 glosor plus läsa 40 sidor. Alltså seriööööööst.. Hörs ikväll om jag inte somnar, bye
good luck

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0