hem till pappa

Har ju varit riktigt fint väder idag, men vad har jag gjort? Degat i sängen med datorn hela dagen. Men
mår faktiskt bättre nu. Får hålla tummarna att det inte bryter ut någon halsfluss !!
Nu sitter jag bara och väntar på att farmor ska ringa och säga att hon är nedanför. Vi ska åka hem till
pappa och äta, eftersom mamma jobbar och jag inte orkar göra mat höhö. Så får det bli så idag..
Senare ikväll kommer bästis hit och myser med mig. Så jag uppdaterar lite senare. Ha det bäst puss :)


Kommentarer
Postat av: evelina lundberg

Tack så mycket sötnos! du passar riktigt bra i kort hår förresten! Kram :)

2011-09-02 @ 23:48:16
URL: http://evelinamathildalundberg.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0