hemma från en visning

Nu är jag hemma, och trött som en gris är jag, om inte mer.. Ska kasta i mig lite mat nu och
sedan hoppa i säng. För idag ska jag somna innan klockan slår över tolv ska jag lova er!!
Dagen har iallafall sett ut ungefär som att , stack från skolan lite över ett och åkte då in till malmö. Fick håret
vidgjort, och sminket lagt. Sedan har vi bara suttit ner i några timmar. Snackat och ätit gott med underbart
folk. Kommer lägga in lite bilder imorgon, för just nu är min mobil död och jag orkar inte starta den nu för att
lägga in bilder, så imorgon när jag sitter i skolan, ska jag visa er några balla bilder ;) höhö. Nej men nattinatti

det är en bit av en strumpbyxa som jag har på huvudet. Hade den i ca 5 timmar sen är håret
helt perfekt och forma! Dock sitter den sjukt hårt så öronen är ju helt döda efter, hehe ..

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0