oj, jag somna visst

Okej, nu skriver jag inlägger för 3dje gången, eftersom jag alltid är så duktig på att tabort allt..
Somna i soffan ett par timmar efter det att jag kom hem från skolan, och nu vakna jag av att mamma ringde
från jobbet. Undra om jag tänkt sova inatt ? Hmm.. Detta går inte :( Middag har jag inte heller fått i mig, så
får försöka dra mig ur soffan nu och göra något att äta och sedan hoppa ner i sängen och försöka sova. Jag
behöver verkligen massa sömn nu.. Men jag kommer nog inte skriva mer ikväll nu, (kommer kanske dagens
outfit) så säger godnatt med detta inlägget nu! :)
Och ni ska bara veta vilken träningsvärk jag har.. jääääävlar!! Min rumpa WOW och låren... :(
för trött för att synas

Kommentarer
Postat av: Josefine

Titta in på min blogg, har två bilder på oss där när vi är små ;) <3

2011-09-08 @ 01:26:13
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0