perfekt kropp efter träning

Precis hemkommen från dansen. Är jag den enda som tycker ens kropp är sådär supersnygg en stund
efter man tränat? Tror faktiskt inte det eller? Tycker rumpan är perfekt stor, låren helt Perfekta och
lika så armarna. Men tyvärr försvinner det ju efter ett tag, men bara man är nöjd för stunden ;) haha!
Ska slänga mig i soffan och titta på idol nu, sen blir det mer läsning inför Provet På torsdag.
mina glasögon är fixade, så nu ska jag skärpa mig med dem även om jag ser ut som ett sär.

Kommentarer
Postat av: Michel Reberg

du är ruskigt jäkla söt i glasögon.. <3 var ba tvungen att säga de

2011-09-20 @ 23:27:23

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0