utbrott

Min dag börja bra med att jag försov mig lite mer än 1 timme, och vakna av att frida ringde 20 min innan
vi börja. Så slängde på mig kläder och sprang till skolan. Sedan har vi haft 1,5 lektion idag, sen fick vi
sluta för alla jävla lärare är sjuka.. Och ja, jag klagar över det. För vi lär oss fan ingenting när dom alltid
är sjuka. Har dessutom snart prov i det ??? Och sen ut på praktik inom det.. Känns fruktansvärt bra :)
Gick hem till farmor därefter och åt massa kakor. Och nu sitter jag hemma i soffan, och har beslutsångest
om jag ska åka till malmö och träffa paula ett tag eller till båstad och träffa johan lite.. ELLER bara ligga
hemma och kolla på gossip.. Hör av mig sen, när jag vet vad jag bestämt mig för ;)


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0