svarar

'
hej! Jag har följt din blogg nu ett tag och tycker den är mycket intressan!
Jag måste bara få fråga en liten fråga. Du skrev för ganska längesedan att du gjorde APU i hemtjänsten,
hur var det? Jag ska själv ut och praktisera ett tag och har fått just i hemtjänsten. Jag är sjukt nervös för de
här veckorna så jag ville bara veta lite och förhoppningsvis bli lite mer peppad om man får höra hur det är.
Tack på förhand / Anna!
'
Hej Anna. Tack, vad glad jag blir :) Ja, det var för ca. ett halv år sedan jag var ute i hemtjänsten. Det är inget
du behöver vara nervös över, men förstår dig om det är din första apu. Men man får oftast en bra handledare
och dom vet hur du kommer känna dig. Men det är ju oftast bara äldre medborgare, som man säger. Man hjälper
bara till, vissa mer, vissa mindre. Kan vara rätt tråkigt i mellanåt , men du kommer möta på vissa du kommer
gilla mer! Och va framåt så mycket som möjligt. Jag var själv rätt tyst och blyg i början men sen pusha dom mig
och jag gick där ifrån med vg-mvg i alla "uppgifter". Så va framåt från början och fråga vad du ska göra! :) kram

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0