idol

Nu är jag hemma igen, har dansar jazz och varit och solat med mamma. Kanske inte det helt mysigaste att lägga
sig i ett solarium när man redan är svettig.. Men färgen tar sig iallafall. Ska ta tag i solningen nu igen, behövs
verkligen!! :( Dessutom gjorde jag ju svenskprov idag, vi var 2 stycken (!!) som gjorde det, resten gick för dom inte
övat. Haha, känner mig rätt duktig faktiskt ;) Dessutom kändes det superbra! Nu ska jag lägga mig och kolla På idol
med en mysig filt. Puss /e . kornelia , jag svarar på din fråga när jag själv provat!

Kommentarer
Postat av: Korn

2011-09-27 @ 21:58:56
Postat av: Anonym

Hej igen! Har klutat lite till och fått rätt på de, hoppas jag iaf.. Men tack ändå för din hjälp och hoppas du själv också får rätt på de !:)

2011-09-27 @ 22:00:54

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0