min syster högg av fingret

Guuuud vad skönt det var att börja dansa igen, okej kanske inte skönt för imorgon kommer jag
inte kunna gå av träningsvärk. Men gud vad sköntkul det känns att börja komma i gång igen! :D
När jag kom hem drog mamma och träna och jag fick passa lillasyster lite. Vi bestämde oss för att
baka äpplepaj tills mamma kom hem som vi kunde ha och mysa med ikväll. Jag satte lillasyster på att
skala äpplena men efter 2 min stod hon bara och hoppa med öppen munn, fick inte ut någon röst men
sen kom det ett vrål. Blod forsa ut från fingret och tårarna spruta. Jag fick total panik, men jävla tur jag
är intresserad av att hjälpa folk som skadar sig. Så jag fick stopp på blödandet, la två strips över hacket
och plåster därpå. Hon hade alltså med äppleskalaren på något sett fått ett djupt hack i fingret.. Jag fick
då ta över bakandet, och resultatet blev så jääävla bra! Men min lillasyster ska nog vara glad över att
hon har världens bästa syster ;) Men nu ska jag hoppa i säng innan jag somnar här med datorn i knäet.
Godnatt på er ♥♥

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0