27de augusti 2012

Nu är skolan igår och somnar lika gott direkt efter man kommer hem. Men har haft min näst-sista körlektion idag och även pluggat
lite. Känns jäkligt bra när man hör att inom 1 månad så ska jag ha dedär förbannade körkortet :D Somna direkt jag kom hem
några timmar (inte bra..) och nu har jag nyss kollat på LOL, så jäkla bra film. Vet inte hur många gånger jag sett den hehe.. Ska
stänga ner och försöka somna nu, undrar dock hur det kommer gå.. Men det får gå! Går i skolan till 16.30 imorgon så behöver liiite
sömn här tack.. Godnatt puss / e

Kommentarer
Postat av: Lars-Gunnar

Sluta ta ego-bilder på fridays toaletter..

2012-08-28 @ 18:35:48
URL: http://meatspin.com

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0