5e augusti 2012

Men ojsan sa.. Nästan glömt bort att jag har en blogg ju ;) Men har varit ifrån datorn ett tag nu, faktiskt lite skönt. Efter jag
kommit hem till Sverige igen i torsdags träffa jag Paula och Amanda en stund på kvällen. Sjukt underbara tjejer. Vakna upp på
fredagen av att Paula ringer på dörren, så sticker ner till stan med henne och träffar Amanda och handlar lite gott. Sen vart det
18års fest på kvällen med massa underbara människor. Hade verkligen sjukt kul! Vakna upp efter 4 timmar sömn och gick in och
sjöng för mamma som fyllde år tillsammans med lillasyster sen åkte vi över till Bakken och gick där hela dagen. Mysigt. Hemma
sent inatt och fick sova 4 timmar innan dags för jobb, och sen jag sluta idag har jag sovit heela dagen. Så nu ska jag försöka lägga
mig ner och somna om, och upp om några timmar för att jobba. Långt och tråkigt inlägg menmen ;) puss / e 
bilder från igår

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0