18de februari 2012 - till Italien

Sitter nu påväg in till malmö, för att sedan bege oss på bussen som tar oss ner till Italien. Så ca 22timmar kommer jag sitta
på en och samma buss. Om det är drygt? Ja fyfan alltså. Tack godegud att jag har så lätt av somna på bussar, bilar & flygplan.
Sen har jag laddat upp med massa nya filmer på datorn (så länge batteriet varar), massa ny musik på mobilen, godis och
frukt. Menmen ;) Har bilat ner till Italien innan, dock stanna vi och övernätta några nätter, så detta ska bli spännande och se
hur många gånger jag kräker ;) (åksjuk!!!) hahahah. Ha de bra pussar / e

Trött tjej med sina underbara beats by dr. dre

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0