21e februari 2012

Idag har det varit sol hela dagen, så vi har svettats och blivit solbrända. Snyggt där med skidglasögonen ;) Haha. Har åkt på,
än så länge, de bästa backområdet. Sjukt grymma backar!! (Vi åker på olika ställen varje dag) Kom att tänka på innan när vi
körde, att i Sverige tar backarna max 10 min om man åker i vårt tempo non-stop. Men här tar det upp till 3 timmar.
ni kan ju bara gissa hur min kropp är nu.. Träningsvärk från topp till tå.. När vi kom hem bytte vi snabbt om och gick ner till
spa'et i källaren och tog det lugnt innan det vart dags för middag. Nu är dom flesta ute, vet inte om dom skulle festa eller bara
gå, medan jag stannar i min säng. Gårdagen räckte för mig.. / e
några bilder från idag..
trött tjej..

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0