22e februari 2012

Ni märker ju att min uppdatering inte är på topp, men jag kan tyvärr inte hjälpa det. Är ute i backarna från morgon till kväll,
slappnar av nere på spa avdelningen, och sedan middag. Och vissa dagar går vi ut och sätter oss på någon bar. Men jag tycker
det är bättre än jag trodde iallafall. Idag, har vi varit på en grym anläggning, dom bästa backarna jag har åkt alltså!! :D Svarta
backar som tar 30min att ta sig ner för om man åker i ett. Men mina ben och fötter är totalt förstörda alltså haha.. Dessutom har
vi haft 18+ grader idag, så vi alla har svettats som idioter, fräscht! Annars nu ikväll har vi bara tagit det lugnt, taggar till inför
imorgon ;) Men nu ska jag sova, mina ögon går snart i kors.. Godnatt / e
(ni tycker kanske bilderna ser likadana ut? Men det är nya bilder varje dag. Bilderna ger inte den verkliga "bilden" tyvärr)

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0