stretching

Kom nyss hem, från dans och donken.. Okej, såhär har kvällen varit; Efter jag dansat klart stanna jag kvar 1 timme för att slippa
hem, och den timmen va de sjukaste på länge alltså.. Haha små tjejer som är 8 år är seriöst galna och totalt oblyga. Kom hem,
och sen ringde mamma och sa att hon stod där nere på parkeringen och vänta på mig, (jag hade tjatat om donken ett bra tag) sen
körde vi upp och käka på donken, fyfan vad jag behövde verkligen det!!:D Och nu ligger jag i sängen, smsar, bloggar och är inne på
facebook. Kom på att jag har engelskprov imorgon, omprov dessutom. Har skjutit upp detta provet 4 gånger nu, och tror jag gör det
imorgon med, orka plugga.. Hell no. Nu ska jag gå och duscha och sen trycka i mig lite glass till något avsnitt gossip girl innan jag
ska ta och sova. Men vi hörs imorgon, godnatt / e
steeeetch

(lägger upp en video från jazzen idag, om några dagar. Tror aldrig jag visat jazz förr, eller?)


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0