18de januari 2012

Sitter i skolan, alla är ute och röker och jag sitter här med mina mobbade kompisar som är ikke-rökare. Fast tycker vi är
rätt duktiga som kan stå emot grupptrycket ;) Haha nej skämt ohsido! Har medicinskgrundkurs och ska strax börja på ett
arbete. Dock är jag alltid så seg på att starta, men sen när jag väl kommit på något så jäklar i det hehe ;) Men jag slutar
om 1,5 timme, så då ska jag hem och hämta upp mamma sen ska jag tvinga med henne och sola en stund. Inte solat sen
i helgen, ajaj. Sen om det blir träning ikväll får jag se, har sjukt mycket träningsvärk i rumpan och mina ljumskar.. Nej nu
får jag väl försöka börja arbeta, puss / e

Sofie, nej det va något annat.. & Anonym, Jag ska till Kreta.

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0