2 timmars träning idag IGEN

Vet inte riktigt vad som slagit mig i huvudet denna veckan? Tränat 2 timmar både i måndags och idag, och ska på de efter
skolan på fredag, dock bara gymmet men ändå.. Något som inte stämmer med mig. Faaaast, jag vill ha en snygg kropp i
sommar så jag plågar mig själv tills jag har den. Idag blev det medel och sen tvinga jag mamma att ta kickboxningen direkt
efter? Ni hör ju att något inte stämmer.. En sa till mig att börja på boxning, ska man ta det som en komplimang då eller? ;)
Gick dock på taekwondo innan och där boxades man en hel del. Aja, nog om det. Min kropp är totalt död nu så jag tänker
hoppa i säng och ringa min fiiiina. Godnatt / e


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0