4de januari 2012 - bröllop i iskyrkan

Nyss duschat och ätit frukost. Idag är de det stora som ska ske eller det alla åkt hit för, nämligen bröllopet mellan pappa och
malin. Kommer ha fullt upp hela dagen så detta är iprincip det jag hinner med att blogga. Har ställt in några inlägg bara
för att. Men just nu passar jag lillebror medans dom andra är inne i stan, får håren vid gjorda osv. Fixar helst det lilla jag har
själv ;) Blir alltid bäst så. Men får sätta lite fart nu, taxin går till ishotellet om 1,5 timme då vi kommer blitade i drygt 2
timmar utomhus i -13 grader i bara klänningar. FML!
- Cornelia, Kristoffer Härstedt heter han, du vet säkert vem han är. 98a

Kommentarer
Postat av: Kornelia

Sv- jo det var det jag tänke, han går i min klass då och då, men man såg inte riktigt tydligt på bilden så blev lite nyfiken om det var han :-) tack ! ;)

2012-01-05 @ 23:17:05
URL: http://korneliias.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0