Det är bara att börja Erika

Hemkommen från 2 timmars träning med en sträckt muskel i armen. Satan i helsike vad ont det gör!!!!!! Kan knappt röra
armen.. Men nöjd med träningen är jag i allafall, känns så himla bra när man väl kommer hem. Ligger i sängen nu och
har precis ätit 3 knäckemackor och en banan, och fortfarande hungrig.. Ska jag våga mig på en stor tallrik glass med
chokladsås, strössel, maränger & lite banan? Jag som varit så duktig och tränat, ska jag verkligen de då ? :( Äääh, de får vi
se hehe.. Ska plocka fram böcker, pennor, papper osv för att börja på att öva inför ett prov som vi har imorgon, mm bra
Erika BRA! Alltid börjar jag dagen innan...... / e


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0