Hemma, genom frusen

Nu är vi hemma igen, och jag är totalt genom frusen.. Men shit vad kul det vart! :D Körde drygt 2 mil, både inne i skog bland
träd och sten och mitt ute på någon älv. Stanna i någon mini stuga där dom starta en eld och sen värmde maten på sen körde
vi bara tillbaka typ. Fick en sådan jäkla kick av det, av den snabba farten och den fina naturen, som man dock knappt inte
såg men endå hehe. Men nu måste jag sova för vet inte riktigt vad jag pratar om längre.. Godnatt / e

Det kommer bättre bilder imorgon!


Kommentarer
Postat av: Kornelia

vem är det som står längst till vänster av ert "grupp foto"? Kram <3

2012-01-04 @ 23:14:58
URL: http://korneliias.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0