inga pengar kvar, bra.

Åkte somsagt och shoppa med mamma direkt efter skolan idag. Fick mitt studiebidrag när vi kom dit, och åkte hem med exakt
0 kr. Asså vafan är mitt problem:( Men kunde bara inte motstå alla fina kläder och skor.. Dessutom är där ett par jeans som jag
precis skulle gå och köpa när jag ser ett par skor.. Som jag bara va tvungen att ha. Samma pris för dom som för byxorna,
tänkte jag skulle tjata lite på pappa imorgon, tror inte de blir några problem dock, hehe! Sen skippa jag träningen och åkte
hem till pappa och åt lite tårta. Emelie fyller nämligen 11 idag, så kunde va lite snäll, + fick jag ju massa tårta hihih. Men nu,
sängen. Godnatt / e
fick bla. dessa underbara shortsen med mig hem. Höga shorts med massa dragkedjor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Omg. From where och vad ligger priset på? :|

2012-01-26 @ 09:59:39

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0