min praktik plats för veckorna 9-12

Fick en plats på neurologen i lund på sjukhuset. Både glad och lite sådär, skräckslagen.. Min mamma låg just på denna avdelningen
när hon hade en tumör i hjärnan för något år sedan, och jag vet hur jäkla hemsk hon såg ut när hon låg där.. Bland det värsta jag
har sett i mitt liv. Men tror ändå jag kan trivas rätt bra där! :) På neurologen ansvarar man för den akuta delen av neurologisk vård
som är sjukdomar som påverkar hjärnan, som bla tumörer, stroke, MS och epilepsi osv. Vad tror ni? Tror de kan passa mig rätt bra !
Men nu är mamma här och hämtar upp mig så ska vi köra och shoppa, fika och bara mysa innan hårdträningen ikväll! Puss / e


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0