isbröllop

Igår kom vi till ishotellet runt 1 tiden för att hinna göra vid oss osv innan fotografen kom. Vart runt och fotades på massa platser
runt om på ishotellet, lite i iskyrkan och sådan även i massa olika rum. Riktigt coolt men det vart så sjukt jävla kallt!! Bilderna blev
så himla bra, har några som pappa/jag tog lite i bakgrunden, resten får vi om någon dag så dååå blir det massa superfina kort här!
16.15 drog bröllopet igång. Hade planerat att bara gå in i kyrkan i klänningen och sen ta på mig min jacka men jackorna låg längst
 bak.. Underbart. Så vi fick stå där och skaka som några jäkla jordbävningar haha.. Undra hur det har sett ut. Men vi fixa det, sedan
gick vi in på icebar och drack lite champagne och sen for vi snabbt bort till värmen på restaurangen där vi sedan spendera kvällen
innan vi åkte hem för efterfest. Jag kommer lägga upp bilder på maten vi fick så fort jag kan, ni måste se(!!) så jag tänker inte säga
 någon.. Så himla fräckt! :D
Nu ska jag gå ner till dom andra och äta frukost, för tog faktiskt lite sovmorgon idag.. hehe


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0