10de juli 2012

Blev utgång igår med massa underbara vänner. Vi drog till strandbaden som ligger nere i falsterbo. Det enda dryga är resan dit,
men hem va det så kul så tiden gick super snabbt! Men väl där hade vi så jäkla kul. Vi va bara 3 av 9 som va 18 år så jag och Fadde
hängde mycket inne i 18års-tältet med äldre killar och all dricka. Haha hade så grymt kul. Roligare att åka iväg och festa, då känner
man ingen där och kan släppa loss ordentligt! Och det sjukaste på hela kvällen va när jag och Fadde satt på toa och brandlarmet gick 
haha. En vakt drog ut mig utomhus sen sa dom "alla är ute utom en" och gissa vem som dog av garv. Där satt hon på toan med öppen
dörr med vakter runt om. Haha sjukaste kvällen på länge! Idag har jag och fadde mest hängt på donken och firat att kvällen inte sluta
på akuten, mer säger jag inte.. ;) Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid bästis / e 
bilder från igår 

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0