12e juli 2012

Hade en riktigt rolig kväll ute igår med flera tjejkompisar. Förstår inte varför det alltid blir så himla kul i slutet och man inte vill gå
hem.. :D Va hemma vid 5.00 imorse och har sovit hela dagen nästan, skönaste som finns! Imorgon ska jag åka upp till Ängelholm
några dagar, pappa och dom är där för tillfället så ska dit och umgås med dom lite. Så ikväll ska jag bara packa och så inför det,
annars händer inget speciellt. Lägger upp lite bilder från igår sålänge / e 
Hade freebra på mig igår när vi va ute, och de va faktiskt första och sista gången jag har det på mig när jag
är ute och festar. Då man svettas som en gris och hoppar och har sig, efter 1 timme satt den inte mer än 2sek
innan den trilla ner hela tiden.. Haha nej, det är om man ska bort där man inte svettas såå mycket ;) 

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0