4de juli 2012

Har bara tagit det lugnt idag. Suttit på ballisen insmorjd i olja och försökt behålla den lilla färg jag har kvar. Sjukt att man tappar
brännan så snabbt.. 30% försvinner redan på planet pga att det är så torr luft :( Tur jag åker snart igen då ju, som ni ser på bilden
i inlägget under hehe. Ska ut och ta mig något att äta nu och sen lägga mig och kolla på ett par avsnitt Gossip Girl. :) Längtar till
säsong 5 kommer ut så man kan ladda ner den, och dom börjar snart spela in säsong 6, wohooo. Drogar för övrigt Justin Bieber's
nya album Believe. Får vi inte tag på biljetter kommer jag sitta hemma hela helgen och gråta, det är en sak som är säkert.. :(
Menmen, godnatt / e 

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0