7de juli 2012

Blev spontan utgång igår till Skeppsbron. Börja bra, blev lite tråkigare där efter ett tag men med sofie vid sidanom mig blir det
alltid bra tillslut! Va hemma vid 6 imorse sen börja min hosta spåra ur så har inte sovit många timmar idag. Somna några timmar
på soffan innan men nu ska jag strax ner med mamma och handla godis och sådan gott så jag kan vakna till. ;) Har en liten tanke
lång in att jag verkligen vill åka in till akuten och få röntga mina lungor, iallafall min högra som halva opererats bort. Blir lika orolig
varje gång att de är ny jävla lunginflammation. Har haft det minst 30 gånger så why not liksom? Nä, vi får väl se.. / e
Bilder innan utgång igår

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0