8de juli 2012

Blev väckt av mamma tidigt imorse, eller ja 10.30.. För om vi skulle åka till havet. Det va ju fint väder ute så varför inte. Åkte till
Barsebäck och la oss i hamnen. Såå skönt det va där ute. Lite ny fin färg har lagt sig på min flagna-fläckiga-giraff hud.. Haha. Det
ser verkligen inte klokt ut på mina armar :( Tur jag åker till grekland om 2 veckor. Och vet ni vad det sjukaste är. Mamma och jag
(kanske sofie) drar till turkiet igen i augusti. Hinner vara hemma 1 vecka efter jag kommer hem från Kreta, aaaasnajs!! Flera
kompisar till mig ska även dit samtidigt så vi kommer spåra sönder. Fyfan vad jag längtar!!! Men nu ska jag fortsätta sola lite
på ballisen. Puss / e 
två bilder från idag. Sov gott på den sista ;) 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0