happniess

Va nere i stan och fixa lite med pengar innan idag, sen sprang jag hem snabbt som tusan och boka biljetter till believe tour.
Hoppa runt som en idiot efter i lägenheten. Fyfan vad lycklig!! :D Åkte in till lund sen med bästis och hämta ut biljetterna och
sen fika vi på espresso house, myspys. Men guud vad varmt det va och sitta rakt i solen.. Åkte sen hem till pappa och har nu
precis kommit hem till mamma igen. Ska lägga mig och kolla på en film och vänta på min goda kebabtallrik ska komma till 
dörren. Herreguuud vilket sug. Men först, 6 flaskor hostmedicin. Det är helt galet vad jag hostar och har mig när jag lägger
mig ner sängen. Får ju knappt luft, men magmusklerna jobbar hårt ;) / e 

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0