10de juni 2012

Har varit hemma själv nu lördag-söndag så igårkväll fick jag nog av tråkhet och stack och umgicks med några kompisar. Och
kom hem nu idag. :) Denna dagen har jag annars bara tagit det lugnt. Legat i soffan med mamma. Beställde hem planka och
kolla på film. Supermys. Nu har även jag kommit igång med min packning (mamma börja för någon dag sedan smått). Åker
ju till Turkiet om lite mindre än 6 dagar woho! :D Men jag HATAR att packa. Kan inte välja bikinisar och min väska är redan,
överfull med kläder.. Värre än jag skulle iväg i en månad haha.. :( hjälp sökes..? / e
image description
Har valt ut några av alla mina 100.. Och nu ska jag välja bland dessa .. :s
Blir dagens bikini istället för dagens outfit varje dag ;)

Kommentarer
Postat av: Emil Sommar

Låter skitbra :D

2012-06-14 @ 09:48:22

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0