11e juni 2012

I förmiddags vart jag hemma hos farmor och fika, träffa lillebror lite och fika lite till :D Sedan körde min söta mamma min in
till malmö där jag skulle klippa mig, plåtas och filmas lite. Dock drog vi snabbt om Burlöv Center för en riktigt snabb mini
shopping. Skulle bara in på gina men sluta med några andra butiker också.. Det enda jag fick med mig därifrån vart en bikini..
Jag skäms när jag säger det, men jag kan inte stå emot snygga bikinisar :( Och just en sådan här har jag velat ha nu huuur
länge som, hehe.. Så jag ångrar mig faktiskt inte. Och vad tyckte ni om fotbollen ikväll? Ähh, dom tar dom två sista matcherna
nu! Jag kommer heja som en gris nere i turkiet, i min sverige bikini ;) / e
image description

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0