13de juni 2012

Har inte haft tid att blogga under dagen/kvällen idag.. Istället har jag fått en massa gjort. Hade röntgen tid imorse för att röntga
mitt bäcken. Problem med min höft och så.. Gick i stan med mamma sen och fixa de sista inför Turkiet. GUD vad jag längtar! Hem
och packa om min väska.. Räkna lite på de jag packat ner, 23 linne/t-shorts, 8 klänningar och 11 shorts :S Hhaha bara sjukt ju...
Så fick försöka ta upp lite, inte lätt dock! Städa mitt rum och rensa en massa saker, och sen kom Sofie lite senare. Så har vi bara
tagit det lugnt ikväll! Nu sängen, imorgon plåtning. Godnatt / e
image description
Behöver värme nuuuu!!

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0