16de juni 2012

Vakna pigg och glad innan klockan vart 9.00, undra varför? Jo just de, vi åker iväg till värmen idag ju ;) Så håller på att packa
det sista nu. Igår var vi hemma hos några vänner och grilla och mös. Åkte i poolen med kläder och skrapa sönder handen. Sen
kolla vi fotbollen. Jag visste innan dom hade börjat att sverige skulle förlora men faktiskt så fanns det något litet hopp i mitten
av matchen att vi faktiskt skulle kunna vinna, men nejdå..... Men nu ska jag gå och fixa det sista och fixa mig själv innan det är
dags att åka till flygplatsen :D uppdaterar mer därifrån sen, puss / e
image descriptionimage description

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0