21e juni 2012

Jaaa jag lever!! Min app som jag bloggar från mobilen har lagt av eller något? Och har inte haft tid att sätta mig vid datorn och
föra över bilder och blogga genom de hållet. Men idag ska jag inte göra något ikväll (sköönt!!) så idag ska jag lägga in massa bilder
från dom senaste kvällarna. Har varit många galna kvällar nu på rad.. ;) Sitter på fridas hotellrum nu iallafall. Fått lite bilder som
hennes pojkvän tagit på oss på stranden så då kunde jag lika bra uppdatera! Lägger upp tre bilder här nu så skriver jag mer när
jag kommit hem till mitt hotell. Puss / e  
jajo, vi ser ut som mongolider med våra snygga brillor ... 

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0