24de juni 2012

Jag mår så bra här att jag inte änns vill eller hinner sitta vid datorn. Vill bara stanna tiden precis NU! Dock är jag lite halv sjuk, 40
graders feber och gissar på halsfluss på g, men jag orkar inte bry mig. Jag är på semester och tänker då inte ligge inne på rummet
hela dagarna. Vi är ute och festar till 06 varje dag, sover 4 timmar och sen lägger vi oss på stranden och pressar tills det är kväll och
dags för utgång. MÅR SÅ BRA! Ställer in några inlägg så bloggen uppdateras lite titt som tätt :) För nu ska jag gå och göra vid mig
 innan vi ska dra ut till alanyas största disco, summer garden. Så himla fräckt är där! Vart där för några dagar sedan också. Bästa
som finns att festa under stjärnorna med över 1000 personer som är helt galna. Whhopppaa. Puss / e Lite bilder från olika tillfälle:

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0