26e juni 2012

Idag är jag helt slut i kroppen men ändå vill denna döda kropp ut och festa idag igen. Vet inte hur det blir? Kanske skönt att
få sova mer än 3 timmar för första gången på över 1 vecka? Men vi får se. 18 killkompisar jag hänger med här nere ska hem i
morgonbitti runt 7 tiden, så allt hänger på dom. Antingen blir vi på hotellet eller drar ut och spårar en sista gång. Igår var jag
först ute och körde MyPet (en trehjuling med motor på typ?) med lillasyster som kom ner för 2 dagar sedan, love that girl. Och
sen drog vi ut. Mötte på 10 tjejer från Eslöv och massa balla killar från Sverige. Sjukaste :D haha. Men nu ska jag gå från denna
hota lobbyn! Puss och kram / e 

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0