6e juni 2012

Ligger i min säng och äter vattenmelon som en ko! Kommer kissa ner mig inatt.. Gårdagen börja sjukt bra och sluta dåligt, för
min del. Förfesta hemma hos mig med några tjejkompisar innan vi skulle vidare ut till Etagé. Klart jag skulle bli för full och när
vi väl va framme i malmö bar mina ben inte mig mer, så vi fick vända och åka hem igen.. Skit kul!!! Eller.. Så idag har jag och
sofie bara legat i min säng och gnällt, spelat spel på mobilen och käkat kebabtallrik :( Men imorgon går vi på det igen, men liite
mindre dricka för min del! Men nu ska jag starta några avsnitt av gossip / e
image descriptionimage description
togs bara sådana här äckelbilder igår, och den sista kan man bara skratta åt hahah!!

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0