sleep all day, and party all night

Nyss varit ute en runda och gått, shoppat och tagit någon drink. Fick med mig 2 sjuukt snygga Mullberry väskor tillbaka hit
till hotellet, lite dyra va dom kanske, men fan vad snygga! Gick sedan till min vän Frida och hennes pojkväns hotell och tog
en cider och snacka och planera lite! ;) Men ska gå ut till resterande sällskap som sitter på takterassen nu och ta något att
dricka innan jag går och lägger mig. Solen tar all ens energi förtusan.. Och så får det inte va nästa vecka då fler vänner till
mig kommer ner. För då är det som rubriken säger, sleep all day and party all night! ;) Nej usch, nu måste jag gå. Sitter i
lobbyn och mobilbloggar, och svetten fullkomligt rinner av mig...godnatt / e
image description
Jag och Frida ikväll, trötta tjejer ;)

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0