18de juni 2012

Idag har det verkligen varit suuper varmt, men ska inte klaga, har hört ni har regn hemma så.. ;) Legat på stranden tills min kropp
inte palla mer sol. Förstår inte vad det är för speciellt med blondt hår i dessa länder.. Kom fram en kille till mig när jag satt vid kanten
och fråga om vi kunde ta en bild på oss.. Asså man bara fattar ingenting? Men gick sen hem och satte mig på balkongen med mamma.
Balkongerna framför oss stod där ca 15 italienare/turkar och prata med några på balkongen övanför oss.. Ett tu tre knacka två av de på
vår dörr.. HAHA då har dom gått och räknat dörrarna efter balkongerna dom innan räknat från sin balkongen. Hahah jag dog!! Så satt
ochprata med dom ett bra tag innan det vart dags för middag. Nu sitter jag här i lobbyn, mätt som en gris och ska strax ut och ta några drinkar. Hörs lite senare puss / e
bilder från idag
Trackback
RSS 2.0