19de mars 2012

Gick upp 5.00 imorse för jobb. Kan inte beskriva hur trött jag varit hela dagen. Även haft feber och lite smått förkyld börjar jag
bli. Tänkte inte så mycket på det när jag sluta, utan drog och dansa 1,5 timme. Och nu, kan jag säga att jag vet inte riktigt vad
jag tänkte med. Min hals dödar och huvudet lika så. Fyfan i helvete (ursäkta haha) om jag ska bli sjuk nu. Har så mycket denna
veckan, och tänker INTE vara hemma från praktiken någon dag denna veckan för jag tänker inte ta igen dom timmarna nu till
helgen eller på påsklovet. Aldrig!!! Så jag tänker hoppa i säng redan nu och hoppas på att må bättre imorgon. Godnatt / e


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0