28de mars 2012

Skolan funka bra idag, vart ganskan lugnt och så. Fick reda på några betyg som bara fick en på bättre humör. Det lönar sig i
slutändan att man gör allt fast man egenligen inte vill :D Jag är 1 av 2 i hela klassen som lämnat in allt, varit på alla lektioner och
kommer aldrig försent. Då blir man glad!! Men när jag kom hem somna jag direkt. Vakna någon timme senare när pappa kom
och hämta mig, så har bara varit där nu en stund ikväll och firat mig lite snabbt. Och tror ni inte jag somnar 2 min efter vi satt
oss i soffan för lite tv tittande? Självklart. Så nu ska jag strax göra vid mig för sängen på riktigt ;) haha godnatt / e

imorgon är det ingen vanlig dag... ;)

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0