3dje mars 2012

Godmorgon.. Sitter och trycker i mig Billy's pannkakor och jordgubbar. Så jäkla gott!! :D Va inne om Ica igår och handla
jordgubbar, 10 kr / paketet. HALLÅ??? Tog dom sista som fanns här, hehe. Gårdagen va fruktansvärt lugn på praktiken. Mer
än halva avdelningen åkte hem så vi slappa vid datorerna dom sista timmarna. ;) Hoppas det fortsätter så idag, vilket är en
väldigt liten chans. Menmen, men nu ska jag bege mig till stan för lite ärenden, och sedan åker jag till praktiken. Puss / e


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej! Vilken snygg blogg! Vad för avdelning gör du praktik på? Jag läser också omvårdnadsprogrammet :)

2012-03-03 @ 15:14:16

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0