fyra år

Idag fyller min underbara lilla favorit fyra år, min lillebror. Känns helt sjukt att det redan gått fyra år sedan han kom till världen.
Minns faktiskt första gången jag såg honom ligga där i sin lilla låd-säng på sjukhuset. Åååh vilken liten tjockis. Så mysiga fingrar
och tår, och kinderna som vart så stora och runda. Åh, saknar när han va så liten och söt. Nu mera är han en stor cooling som
kommer börja sin fotbollskarriär i FC Barcelona tillsammans med hans bästis Messi. Hahha, han är helt galen, men han kommer
ändå alltid vara min favorit. Lite surt att jag jobbar kväll idag, så jag inte hinner träffa honom, men kanske en stund imorgon!!
Hoppas. Men, massa grattis till mitt hjärta!! Love you.
Några bilder från lite mer "bebis"-tid

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0