Roddan is baaaack<3333

Vafan, jag har legat och sovit i princip hela dagen.. Vilket liv!?! Men energin för att gå upp ur sängen har knappt funnits där.Har
varit uppe något litet, på toan och ätit osv. Bara jag inte ska bli sjuk nu.. Hela familjen ligger redan så, varför inte? Iallafall, Hanna W
åkte ut idag, faaan :( Hon va ju sjukt skön! Och Roddan baby är inne, yee. Tänk dom två inne sammtidigt, kunde blivit en del "choka
choka" för lilla Hanna då ;) Men jag har inte mycket batteri i datorn kvar nu, så tänkte stänga igen och försöka sova lite. Godnatt /e

bjuder på två bilder från sista dagen i Italien. Sover lagom gott i solen, mitt i backen med 20+.

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0